مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:452021-07-31اجتماعي

بازگشایی مرکز تعویض پلاک لرستان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: مرکز تعویض پلاک استان و دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان ها پس از دو هفته تعطیلی، از امروز بازگشایی و آماده خدمات دهی به متقاضیان هستند.

- ایسنا/لرستان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: مرکز تعویض پلاک استان و دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان ها پس از دو هفته تعطیلی، از امروز بازگشایی و آماده خدمات دهی به متقاضیان هستند.

سرهنگ مرتضی چغلوند، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه مراکز تعویض پلاک، دفاتر خدمات خودرویی و واحدهای شماره گذاری جزء مشاغل هفتگانه شامل ممنوعیت فعالیت در بند ج مصوبات هفتاد و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نیست، به همین منظور از امروز فعالیت دائمی آن ها در تمامی وضعیت های قرمز، نارنجی، زرد و آبی با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توسط کلیه کارکنان و مراجعه کنندگان و پذیرش مراجعه کنندگان بر اساس نوبت دهی اینترنتی بلامانع است.

وی تصریح کرد: کلیه وکالت نامه های صادره به تعداد روزهای تعطیل ایام کرونایی در هر استان و شهرستان دارای اعتبار هستند.

چغلوند با تأکید بر اینکه هیچ گونه خدماتی به افراد فاقد نوبت ارائه نمی شود، از متقاضیان نقل و انتقال خودرو خواست قبل از مراجعه به مرکز تعویض پلاک، حتما نسبت به در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مرکز تعویض پلاک لرستان

بازگشایی مرکز تعویض پلاک لرستان