مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:002021-07-31اقتصادي

هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم/تجمع موجب تعطیلی موکب ها می شود


معاون و جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: در پیک پنجم هستیم و هنوز به قله نرسیدیم، آمارها رو به افزایش است و روزانه 500 نفر بستری جدید داریم.

- ایسنا/فارس معاون و جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: در پیک پنجم هستیم و هنوز به قله نرسیدیم، آمارها رو به افزایش است و روزانه 500 نفر بستری جدید داریم.

عبدالرضا قاسمپور شامگاه شنبه 9 مرداد در نشست مجازی با خبرنگاران از جریمه روزانه 500 خوردو متخلف خبر داد و گفت: محدودیت ها و جرائم همچنان به قوت خود باقی است.

او همچنین با اشاره به آخرین وضعیت استان، بیان کرد: درصد مثبت شدن تست ها در استان 40 تا 50 درصد است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: ضریب اشغال تخت ها به حدود 99 درصد رسیده و تاکنون 700 هزار دوز اول و دوم واکسن تزریق شده است.

قاسمپور در خصوص برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی نیز بیان کرد: در فضای باز برای مراسمات فرهنگی و نماز جمعه 70 تا 100 نفر مجوز داده شده که برای دیگر برنامه ها هم قابل اجرا است، اما توصیه شده که حتی در فضای باز هم تجمعات کم باشد.

او با بیان اینکه تذکراتی هم به دستگاه های اجرایی داده شده حتی به ضابط قضایی نیز معرفی شدند تا از هر نوع تجمع خودداری شود، گفت: موکب ها و ایستگاه ها اگر شلوغی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم/تجمع موجب تعطیلی موکب ها می شود

هنوز به قله پیک پنجم نرسیده ایم/تجمع موجب تعطیلی موکب ها می شود