مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 16:552021-07-31سياسي

نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر در آبادان تأیید نهایی شد


نتیجه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در حوزه انتخابیه شهر آبادان تأیید نهایی شد.

- اظهار کرد: پس از رسیدگی به اعتراض داوطلبان، نتیجه قطعی و نهایی از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مورد تأیید قرار گرفت.

وی با یادآوری اینکه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در تاریخ 28 خردادماه سال جاری در آبادان با رقابت 161 نفر برگزار و پس از پایان شمارش آرا نتیجه انتخابات اعلام شد، تصریح کرد: پس از اعلام نتایج تعدادی از نامزدها در مهلت قانونی به نتیجه انتخابات اعتراض کردند و به همین دلیل کار بازشماری آرا در دو مرحله 11 درصدی و مجدداً 10 درصدی انجام شد اما تغییری در لیست منتخبان صورت نگرفت.

وی تأکید کرد: پس از بازشماری، هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات در نامه ای به هیئت نظارت استان، بازشماری 10 درصدی آرا را در شهر آبادان کافی اعلام کرد؛ هیئت نظارت شهرستان در نامه ای به شماره (200/1399/ ه ن آ) مورخ 8 تیر صحت انتخابات را در شهرستان آبادان تأیید کرد.

موسوی با بیان اینکه هیئت نظارت استان در نامه (507/ ه / ن / خ) صحت انتخابات شورای شهر آبادان را به صورت قطعی تأیید کرد، افزود: به موجب بند 4 ماده 73 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، فرماندار موظف است که نظر قطعی و نهایی هیئت نظارت استان را در خصوص تأیید صحت برگزاری انتخابات از طریق انتشار آگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر در آبادان تأیید نهایی شد

نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر در آبادان تأیید نهایی شد