مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 16:502021-07-31بين الملل

تداوم حملات تروریستی داعش در عراق؛ پنج کشته و شماری مجروح


منابع امنیتی عراق از تدوام حملات تروریستی داعش در این کشور و کشته و مجروح شدن شماری از شهروندان عراقی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع امنیتی عراق روز شنبه گفتند که پنج شهروند عراقی از جمله یک نظامی در حملات تروریستی داعش در عراق  کشته شدند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی یک مقام امنیتی از حمله تروریستی داعش در روز شنبه در عراق سخن گفت  و افزود ماموران امنیتی به دنبال این حادثه برای تعقیب تروریست ها وارد عمل شدند.

یک مامور دیگر امنیتی عراق گفت که در حمله دیگر، یک وسیله انفجاری در گشت نیروهای بر اثر حمله افراد مسلح  منتسب به داعش به خانه آنها در در غرب استان الانبار کشته شدند.

حمله داعش به مجلس عزایی که در شهر یثرب در جنوب صلاح الدین برای یک جوان غرق شده در رودخانه برگزار شده بود، با کشته شدن هفت نفر و زخمی شدن هفده نفر از میان نیروهای امنیتی و شهروندان همراه شد.

براساس این گزارش، عناصری از تک تیراندازان باندهای تروریستی داعش به یک خودروی متعلق به  نیروهای امنیتی مامور حفاظت از یک مجلس عزا در منطقه البوجیلی یثرب  حمله کردند و پس از اینکه نیروهای امنیتی هم با شلیک آتش به حمله داعش پاسخ دادند، عناصر داعش با سلاح کلاشینکوف به سمت جمع عزاداران تیراندازی کردند که موجب بالاتر رفتن شمار قربانیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم حملات تروریستی داعش در عراق؛ پنج کشته و شماری مجروح

تداوم حملات تروریستی داعش در عراق؛ پنج کشته و شماری مجروح