مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 16:102021-07-31سياسي

لزوم تدوین طرحی برای ساخت و ساز در حریم خطوط راه آهن


رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به معضل شهروندان مناطق 17 و 18 برای ساخت و ساز و بازسازی املاک خود در حریم خط آهن، بر لزوم تدوین طرحی توسط راه آهن برای حل این معضل در مسیر خطوط راه آهن در درون شهرها تاکید کرد.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به معضل شهروندان مناطق 17 و 18 برای ساخت و ساز و بازسازی املاک خود در حریم خط آهن، بر لزوم تدوین طرحی توسط راه آهن برای حل این معضل در مسیر خطوط راه آهن در درون شهرها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی در آیین بهره برداری از باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این پروژه از سال 85 در این منطقه آغاز شد و هدف آن بازآفرینی راه آهن تهران – تبریز بود تا آرامش را به اهالی این منطقه برگرداند.

با توافقاتی که شهرداری تهران و راه آهن انجام دادند هزینه پروژه باید از زمین های فوقانی پروژه به دست می آمد که این موضوع سوءتفاهمی را برای اهالی به وجود آورده بود که از این زمین ها برای ساخت و سازها و بارگذاری های سنگین استفاده شود.

وی افزود: در سال 96 این موضوع مورد تاکید قرار گرفت که این زمین ها برای بهره برداری اهالی منطقه مورد استفاده قرار گیرد، به همین دلیل توافقات با راه آهن طول کشید اما جای قدردانی دارد که راه آهن قبول کرد تا نهایتاً با پرداخت مبلغی این زمین ها در اختیار شهرداری قرار گیرد و طرحی آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین طرحی برای ساخت و ساز در حریم خطوط راه آهن

لزوم تدوین طرحی برای ساخت و ساز در حریم خطوط راه آهن