مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 15:252021-07-31سياسي

شهرستان ها با توجه به شرایط اقلیمی مدیریت شود


نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنامه ریزی و مدیریت برای شهرستان ها باید با توجه به شرایط اقلیمی و نیز طرح آمایش سرزمین انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدست به گریبان بودیم.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم سوء مدیریت ها در کشور باعث دلسرد شدن مردم از مسئولان شود، به همین خاطر انتظار از دولت سیزدهم در راستای انتخاب افراد توانمند و پای کار بسیار بالا است.

خاتمی با یادآوری اینکه اگر خواهان توسعه متوازن هستیم، این مهم زمانی محقق خواهد شد که همه شهرستان ها را منطبق با آمایش سرزمین ببینیم، تصریح کرد: امروز برخی از مشکلات باعث به وجود آمدن مشکلات دیگر شده که باید مدیریت صحیح در این زمینه اتخاذ کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان زنجان در ادامه مسئله آب شرب را بسیار حیاتی دانست و با اشاره به اینکه در این زمینه برخی از روستاهای شهرستان ماهنشان با مشکل مواجه هستند، گفت: برخی از این مشکلات در حوزه آب با چند کیلومتر لوله کشی قابل حل است.

خاتمی همچنین از محقق نشدن طرح آبگیری سدهای بلوبین و مراش ابراز نارضایتی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان نیز در این جلسه از افتتاح و کلنگ زنی بیش از پروژه در استان طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: آمار حاکی از آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان ها با توجه به شرایط اقلیمی مدیریت شود

شهرستان ها با توجه به شرایط اقلیمی مدیریت شود