مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 15:152021-07-31سياسي

تاکید استاندار بر ضرورت اعمال محدودیت های ویژه در خراسان رضوی


محدودیت ها برای خراسان رضوی باید به صورت ویژه دیده شود در غیر این صورت اگر ورودی های شهر مشهد کم نشود زنجیره انتقال بیماری به راحتی قطع نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت امام موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: متاسفانه در چند روز اخیر وضعیت خراسان رضوی از نظر بیماران سرپایی و بستری ها نسبت به هفته های گذشته کاملا متفاوت بود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ضریب اشغال تخت های استان افزایش پیدا کرده که جای نگرانی دارد، گفت: از طرفی بخشی از سرانه های بهداشتی و درمانی استان در خارج استان هزینه می شود؛ به هر حال با روند فعلی در روزهای آتی با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

وی به جلسه اخیر خود با مدیران بیمارستان های خصوصی مشهد اشاره کرد و افزود: در این جلسه قرار شد که 150 تخت از ظرفیت بخش خصوصی و 450 تخت از بیمارستان های مشهد به ظرفیت تخت های استان برای خدمات دهی به بیماران کرونایی اضافه شود.

معتمدیان بیان کرد: با پیشنهاد کمیته علمی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مذاکراتی که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته است، اولین بیمارستان کرونایی کشور که آماده تجهیز است راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر ضرورت اعمال محدودیت های ویژه در خراسان رضوی

تاکید استاندار بر ضرورت اعمال محدودیت های ویژه در خراسان رضوی