مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 15:102021-07-31اقتصادي

قیمت واقعی گوشت مرغ اعلام شد/ هر کیلو گوشت مرغ از چه قیمتی بیشتر گران فروشی است؟


مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی: قیمت واقعی گوشت مرغ برای مصرف کنندگان باید 27 هزار و 500 تومان باشد - جی پلاس؛ مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه گران فروشی گوشت مرغ به مدیریت نامناسب شبکه توزیع بازمی گردد، گفت: قیمت واقعی گوشت مرغ باید بین 27 هزار و 500 تا 28 هزار تومان باشد.

محمدعلی کمالی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه مرغ به میزان کافی در کشور در حال تولید است و کمبودی نداریم، افزود: با توجه به اینکه هر کیلوگرم مرغ زنده از تولیدکنندگان درب مرغداری ها 17 هزار و 100 تومان خریداری می شود، عرضه آن در بازار به قیمت 35 تا 40 هزار تومان گران فروشی و اجحاف در حق مصرف کننده است.

وی با اشاره به تخصیص ارز 4200 تومانی برای نهاده های تولید از جمله ذرت و کنجاله، افزود: با این حال هزینه های تولید هر کیلوگرم گوشت مرغ به 19 هزار و 900 تومان رسیده و این محصول درب کشتارگاه 26 هزار تومان به فروش می رسد.

در نهایت مصرف کننده نباید رقمی بیشتر از 27 هزار و 500 تا 28 هزار تومان را برای گوشت مرغ بپردازد در حالی که در حال حاضر در خُرده فروشی شاهد قیمت 35 هزار تومانی و بالاتر هستیم.

دلیل افزایش هزینه های تولید مرغ مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور دلیل افزایش هزینه های تولید مرغ با توجه به تخصیص ارز 42


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت واقعی گوشت مرغ اعلام شد/ هر کیلو گوشت مرغ از چه قیمتی بیشتر گران فروشی است؟

قیمت واقعی گوشت مرغ اعلام شد/ هر کیلو گوشت مرغ از چه قیمتی بیشتر گران فروشی است؟