مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 15:052021-07-31فرهنگي

سانحه برای بدلکار به وقت شام/ ارشا اقدسی به کما رفت


آخرین خبری که ما از این اتفاق گرفته ایم متأسفانه ارشا اقدسی را بعد از چپ شدنِ ماشین، بیهوش از ماشین بیرون می آورند که تا همین لحظه هم به هوش نیامده است - علیرضا فتحی مسئول بدلکاران سینمای ایران از وخامت حالِ ارشاد اقدسی بدلکار حرفه ای سینما خبر داد که در بیمارستان بیروت بستری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، ارشا قدسی بدلکار حرفه ای سینما در صحنه ای برای یک فیلم سینمایی در لبنان دچار حادثه شد و هم اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد.

پیگیری ها نشان می دهد این فیلم که برای کشور تونس فیلمبرداری می شود روز چهارشنبه ماشین ارشا اقدسی در حین فیلمبرداری که به عنوان بدلکار این فیلم حضور داشت، چپ می کند و او در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

علیرضا فتحی به عنوان نائب رییس انجمن بدلکاران سینما و مسئول کل بدلکاران سینمای ایران در گفت وگو با خبرنگار تسنیم تأکید کرد: آخرین خبری که ما از این اتفاق گرفته ایم متأسفانه ارشا اقدسی را بعد از چپ شدنِ ماشین، بیهوش از ماشین بیرون می آورند که تا همین لحظه هم به هوش نیامده است.

او الان در کما به سر می برد و از مردم عزیز کشورمان می خواهم که برای این بدلکار خوب و حرفه ای سینمای ایران دعا کنند تا زودتر سلامتی اش را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانحه برای بدلکار به وقت شام/ ارشا اقدسی به کما رفت

سانحه برای بدلکار به وقت شام/ ارشا اقدسی به کما رفت