مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:452021-07-31اقتصادي

تامین نقدینگی، مشکل اصلی دامداران اصفهانی


معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: مشکل دامداران تامین نقدینگی است و اگر در بازار شیر خام و گوشت قرمز تحرکی ایجاد شود می توانیم از این مشکلات عبور کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، حسین ایراندوست اظهار داشت: نهاده های دامی شامل جو، ذرت و سویا از طریق سامانه بازارگاه در اختیار تولیدکنندگان دامی قرار می گیرد و در دو هفته گذشته از طریق شبکه ریلی نهاده ها از طریق بندر امام خمینی به اصفهان ارسال شده است.

معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان افزود: نهاده های دامی با دو خط ریلی به استان اصفهان رسیده و تا حد زیادی نهاده های جو و ذرت تامین شده است، کمی در تامین نهاده سویا مشکل داریم که با هماهنگی اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای و شرکت پشتیبانی امور دام مقرر شد حداقل 150 کامیون برای انتقال این نهاده ها تخصیص یابد.

وی عنوان کرد: بسیاری از شهرستان ها دام های سبک و سنگین را هویت گذاری کردند و دامداران اصفهانی متناسب با تعداد دامی که هویت گذاری می شود نهاده های مورد نیاز را دریافت خواهند کرد.

ایراندوست اضافه کرد: دریافت نهاده های دامی از طریق سامانه بازارگاه مشروط به هویت گذاری دام است و تنها نگرانی ما تامین علوفه است که اخیرا مقدار قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نقدینگی، مشکل اصلی دامداران اصفهانی

تامین نقدینگی، مشکل اصلی دامداران اصفهانی