مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:052021-07-31سياسي

تلاش برای ثبت سنگ نگاره های طرقبه شاندیز در فهرست آثار جهانی یونسکو


مجموعه ذی قیمتی از سنگ نگاره ها در این شهرستان وجود که با توجه به تعداد زیاد این آثار تاریخی انتظار داریم شناسنامه این آثار تکمیل و برای ثبت جهانی آن اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سیدحسن حسینی در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرقبه و شاندیز نگین گردشگری خراسان رضوی و ایران است که سالانه حدود 60 میلیون زائر و مسافر به این شهرستان سفر می کنند.

فرماندار بینالود (طرقبه و شاندیز) افزود: بیش از 400 مجموعه گردشگری در این شهرستان فعال است که به زائران و مسافران خدمات ارائه می کنند و در طول 7 سال گذشته که در این شهرستان بوده ام یک مورد هم مسمومیت غذایی در این شهرستان نداشته ایم و این نشان دهنده مدیریت و تلاش مدیران و تاسیسات گردشگری شهرستان است.

وی ادامه داد: افرادی که به طرقبه و شاندیز آمده اند از مهمان نوازی و خدمات ارائه شده رضایت داشته اند.

حسینی تصریح کرد: با توجه به خدمات انجام شده طی چند سال اخیر، تشکر ویژه ام از آقای احمدزاده مسئول سابق نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و مجموعه های گردشگری این شهرستان را اعلام می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ثبت سنگ نگاره های طرقبه شاندیز در فهرست آثار جهانی یونسکو

تلاش برای ثبت سنگ نگاره های طرقبه شاندیز در فهرست آثار جهانی یونسکو