مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-31اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی پروژه آبرسانی نوشهر و چالوس بعد 4 سال


پروژه آبرسانی از بالادست رودخانه چالوس که از سال 96 شروع شد بعد 4 سال همچنان درگیر گرفتن مجوز برای عبور از حریم رودخانه ها است و بنا به اعلام مسؤولان مربوطه فقط 20 درصدی پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، اجرای طرح ملی آبرسانی به شهرهای نوشهر، چالوس، هچیرود و مرزن آباد بعد از گذشت چهار سال با اختصاص 70 میلیارد تومان 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیازمند 50 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل فاز نخست و آبرسانی به شهر مرزن آباد است.

عقب ماندگی پروژه از زمان بندی اعلام شده محمدعلی محسنی نماینده مجلس در شهرستان های نوشهر و چالوس و کلاردشت در جلسه رفع مشکلات طرح ملی پروژه آبرسانی با بیان اینکه بیشترین اعتبارات در شهرستان های نوشهر و چالوس مربوط به طرح های آب و راه است، اظهار داشت: عدم هماهنگی و همکاری مسؤولان برای اجرا و تکمیل این طرح باعث طولانی شدن اجرای این پروژه شده است.

وی عقب ماندگی این طرح را به زیان مردم منطقه دانست و افزود: با پیگیری های صورت گرفته برای اجرای سریع این پروژه طی دو مرحله 13.

5 و 11.

8 میلیارد تومان برای اجرا از اعتبارات ملی اختصاص یافت.

در ادامه حیدر داوودیان معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه طرح ملی آبرسانی به شهرستان های نوشهر و چالوس دومین مجتمع آبرسانی از 9 مجتمع آبرسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی پروژه آبرسانی نوشهر و چالوس بعد 4 سال

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی پروژه آبرسانی نوشهر و چالوس بعد 4 سال