مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-31اقتصادي

کشتارگاه های مرغ، زیر ذره بین تیم ویژه دادستان همدان/خروج مرغ ممنوع شد


دادستان همدان با بیان اینکه خروج هر گونه مرغ از استان ممنوع است گفت: تیم ویژه ای برای نظارت دقیق تر بر بازار این محصول تشکیل شده و اولویت آن بررسی چرایی اختلاف میزان ورود و خروج قطعه های مرغ به کشتارگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس همدان، حسن خانجانی موقر بعد از ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار ویژه رسیدگی به کمبود مرغ در استان اظهار کرد: در گام نخست، جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغداران گوشتی استان همدان به عنوان تأمین کننده موظف است وظایف محوله خود را به درستی انجام دهد تا مرغ به میزان لازم تولید شود.

وی با ابراز تأسف از عدم نظارت صحیح بر ورود و خروج مرغ به کشتارگاه ها افزود: میزان جوجه ریزی و میزان تحویل مرغ تولید شده به کشتارگاه ها مشخص است، اما معلوم نیست که چرا این آمارها با میزان خروجی در برخی موارد همخوانی ندارد.

دادستان همدان افزود: باید با نظارتی دقیق بی سمتی حرکت کنیم تا آمارهای ارائه شده از سوی جهاد کشاورزی، اداره صمت و اتحادیه مرغداران به هم نزدیک شود.

وی عنوان کرد: از امروز تیم ویژه ای علاوه بر تیم های نظارتی فعلی، تشکیل می شود تا با بازرسی موشکافانه تری کاستی های سه حوزه تولیدکننده، کشتارگاه و توزیع کننده را بررسی کند، به ویژه آن که چرایی اختلاف میزان ورود و خروج قطعه های مرغ به کشتارگاه در اولویت کاری این تیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه های مرغ، زیر ذره بین تیم ویژه دادستان همدان/خروج مرغ ممنوع شد

کشتارگاه های مرغ، زیر ذره بین تیم ویژه دادستان همدان/خروج مرغ ممنوع شد