مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:052021-07-31سياسي

افتتاح 7 بیمارستان و کلینیک تخصصی در 5 استان توسط رییس جمهور


بهره برداری از 7 بیمارستان و کلینیک تخصصی در 5 استان کشور با 1443 تخت بیمارستانی با فرمان رییس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور در هشتاد و هفتمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، فرمان افتتاح رسمی 7 بیمارستان و کلینیک تخصصی را در استان های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، سمنان، کهکیلویه و بویر اجمد و مازندران صادر کرد.

برای احداث این 7 مرکز درمانی 3 هزار و 30 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که با بهره برداری از آنها برای 2 هزار و 996 نفر اشتغال پایدار و مستقیم ایجاد می شود.

 این طرح ها شامل  7 بیمارستان با 1443 تخت بیمارستانی در استان های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، مازندران، کهگیلویه و بویر احمد و سمنان  است که شامل افتتاح بیمارستان 320 تختخوابی علی بن ابیطالب (ع) زاهدان، بیمارستان 46 تختخوابی سل امام رضا(ع) زابل در استان سیستان و بلوچستان، بیمارستان 700 تختخوابی کودکان زهرا مردانی آذر تبریز و بیمارستان 86 تختخوابی عجب شیر در استان آذربایجان شرقی، بیمارستان 110 تختخوابی طبی کودکان ماهک ساری و کلینیک فوق تخصصی طوبی ساری در استان مازندران، بیمارستان 129 تختخوابی نرگسی گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، و بخش سوختگی و اورژان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 بیمارستان و کلینیک تخصصی در 5 استان توسط رییس جمهور

افتتاح 7 بیمارستان و کلینیک تخصصی در 5 استان توسط رییس جمهور