مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:052021-07-31سياسي

تایید انتخابات شورای شهرقدس با 2 جابه جایی


صحت برگزاری انتخابات و نتیجه نهایی انتخابات شورای شهرقدس در حالی توسط هیات مرکزی نظارت با تغییر 2 عضو اصلی و علی البدل شمارش اولیه اعلام شد که مطالبه داوطلبان و مردم ارائه شفاف جزییات بازشماری صندوق ها و آرا داوطلبان از سوی فرمانداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، پس از برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه در کنار متن انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای شهر نیز حواشی ای را در پی داشت.

پس از اعلام نتایج اولیه، اعتراضاتی از سوی داوطلبان به نتایج انتخابات انجام  شد که منجر به آغاز فرآیند بازشماری برخی صندوق ها توسط هیات های اجرایی و نظارت شد.

پس از آن اولین مرحله بازشماری 10 درصد صندوق ها توسط هیات های اجرایی و نظارت شهرستان قدس، بازشماری 40 درصد دیگر از صندوق های مورد اعتراض با حضور نمایندگان هیات مرکزی نظارت و هیات عالی نظارت استان تهران انجام گرفت.

ششم تیرماه بود که استانداری تهران صحت برگزاری انتخابات شوراها در شهرقدس را اعلام کرد که این بار لیست منتخب دستخوش تغییر و 2 تن از اعضای علی البدل پس از بازشماری صندوق ها در مرحله دوم وارد لیست نفرات منتخب شدند.

نکته مهم آن بود در بازشماری صندوق های مربوطه، آرا 20 نفر اول و نفرات منتخب دستخوش تغییرات زیادی شد و به طوری دو عضو علی البدل وارد شده به لیست منتخب به ترتیب با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید انتخابات شورای شهرقدس با 2 جابه جایی

تایید انتخابات شورای شهرقدس با 2 جابه جایی