مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:152021-07-31بين الملل

ارتش یمن: 380 کیلومتر مربع از مساحت استان البیضاء آزاد شد


سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزییات مرحله دوم عملیات النصر المبین را اعلام کرد و افزود: مرحله دوم عملیات النصر المبین منجر به آزادسازی دو شهرستان نعمان و ناطع در استان بیضاء شد.

- سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزییات مرحله دوم عملیات "النصر المبین" را اعلام کرد و افزود: مرحله دوم عملیات النصر المبین منجر به آزادسازی دو شهرستان نعمان و ناطع در استان بیضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در کنفرانسی خبری طی امروز، شنبه اعلام کرد: در عملیات النصر المبین مساحت کلی آزاد شده در استان البیضاء به 380 کیلومتر مربع رسید.

سریع تاکید کرد: داعش و القاعده متحمل خسارات بسیاری شدند و تعداد کشته های این گروه ها به 160 کشته و بیش از 200 زخمی رسید.

سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن تصریح کرد: ده ها تجهیزات و خودرو و نیز غنائم تسلیحاتی در عملیات النصر المبین منهدم و سوزانده شد.

این سخنگو با بیان اینکه یگان های مختلف نیروهای مسلح در عملیات مشارکت داشتند، گفت، یگان پهپادی 19 عملیات انجام داد که بخشی از آن اطلاعاتی و بخشی دیگر رزمی بود که مواضع داعش و القاعده در این بخش هدف قرار گرفتند.

سریع تصریح کرد: یگان موشکی نیز 13 عملیات با انواع موشک ها از جمله بدر و سعیر انجام داد و نیروهای مسلح با همکاری مقامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش یمن: 380 کیلومتر مربع از مساحت استان البیضاء آزاد شد

ارتش یمن: 380 کیلومتر مربع از مساحت استان البیضاء آزاد شد