مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:052021-07-31سياسي

ملاحظه ­ا ی در خدمت به مردم خوزستان


درست است که خوزستان به دلیل به کفایتی برخی مسئولان در سال­های گذشته و برخی تغییرات اقلیمی یا درگیر سیل است یا خشکسالی ولی حتی همین حالا هم بد می دانند که مهمان دست در جیبش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید محمد حسین علم الهدی طی یادداشتی نوشت: با تعدادی از اقوام در مزار شهدای هویزه بودیم، عصر برای خرید برخی اقلام مورد نیاز به روستاهای اطراف مزار که در 50 کیلومتری شهر اهواز و 15 کیلومتری شهر هویزه است رفتم، بعد از انجام خریدها وارد نانوایی در یکی از روستاهای کوچک شدم، دیدم تنور خاموش است و شاطر و شاگردش هم نشستند و دارند چایی می خورند.

بعد از سلام و احوالپرسی، اومدم از  نانوایی خارج بشوم که شاطر با تعجب پرسید: کجا؟ گفتم: آمده بودم نان بگیرم که ظاهراً تمام شده میروم جای دیگه گفت: خمیرم تمام شده با لبخندی ادامه داد: فکر کردی اینجا چندتا نانوایی هست، بقیه روستاها هم این ساعت پخت نمی کنند گفتم: باشه، ممنون حالا یک فکری می کنم اومد جلو و چایی ریخت و گفت: فعلاً یک چایی بخور در حال خوردن چایی حسابی گرم گرفتیم و صحبت کردیم اینکه از کجا آمدیم و کجا هستیم و از این صحبت ها خواستم خداحافظی کنم که یک پارچه ای را کنار زد و گفت: هر چقدر نان می خواهی بردار تعجب کردم و با ناراحتی گفتم: نان که ظاهراً تمام شده بود با لبخندی گفت: بله نان تمام شده، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاحظه ­ا ی در خدمت به مردم خوزستان

ملاحظه ­ا ی در خدمت به مردم خوزستان