مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:052021-07-31اقتصادي

افزایش یک میلیون تومانی نرخ سکه با سیگنال دلاری!


کشتی آرای تاکید کرد در شرایط کنونی شاهد افزایش تقاضا در بازار طلا و سکه هستیم؛ موضوعی که دلایلی همچون نزدیک شدن به ایام محرم و پایان مراسمات عروسی و همچنین تحریک پذیری بازار نسبت به افزایش قیمت ها را در بر دارد.

- نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت انواع سکه به دلیل رشد نرخ ارز، با روند صعودی مواجه شده است.

محمد کشتی آرای نائب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به رسیدن بهای جهانی اونس طلا به نرخ 1814 دلار اظهار داشت: در معاملات امروز (شنبه نهم مردادماه) بازار طلا و سکه، نرخ ها افزایش یافته است؛ روندی که به دلیل افزایش قیمت دلار به رقم 25900 تومان اتفاق افتاه است.

کشتی آرای تاکید کرد در شرایط کنونی شاهد افزایش تقاضا در بازار طلا و سکه هستیم؛ موضوعی که دلایلی همچون نزدیک شدن به ایام محرم و پایان مراسمات عروسی و همچنین تحریک پذیری بازار نسبت به افزایش قیمت ها را در بر دارد.

نائب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در ادامه به آخرین نرخ های بازار امروز اشاره داشت و افزود: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم 10 میلیون و 950 هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز امروز با افزایش یک میلیون تومانی نسبت به هفته قبل، به نرخ 11 میلیون و 520 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش یک میلیون تومانی نرخ سکه با سیگنال دلاری!

افزایش یک میلیون تومانی نرخ سکه با سیگنال دلاری!