مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:052021-07-31دانش

دوره آموزشی «سالیدورکس مقدماتی» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دوره آموزشی مقدماتی «سالیدورکس با رویکرد پروژه محور در بیومکانیک» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دوره آموزشی مقدماتی سالیدورکس با رویکرد پروژه محور در بیومکانیک را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی مقدماتی با محیط ها و ماژول های اصلی و پرکاربرد نرم افزار ، ماژول طراحی دو بعدی (Sketch) ، ماژول طراحی قطعه (Features) ، محیط مونتاژ (Assembly) ، محیط نقشه کشی (Drawing) ، آشنایی کاربردی با روند کلی طراحی ابزار، تجهیزات پزشکی و ارتوپدی ، تمرکز بر آموزش پروژه های کاملا مرتبط با بحث مهندسی پزشکی و بیومکانیک و طراحی اندام مصنوعی و ایمپلنت ها و ابزارهای ساده ی جراحی از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره به آن ها پرداخته می شود.

این دوره با تدریس مهرشاد علیپور ـ کارشناس تحقیق وتوسعه و فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی پزشکی و بیومکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از 16 مرداد روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت 16 الی 18:30، به صورت آنلاین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی «سالیدورکس مقدماتی» برگزار می شود

دوره آموزشی «سالیدورکس مقدماتی» برگزار می شود