مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:002021-07-31سياسي

معرفی متخلفان برداشت غیرمجاز آب درحاشیه رود بشاربه مراجع قضایی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفان بهره برداری غیر مجاز آب در حاشیه رود بشار، شناسایی و پمپ های غیرمجاز جمع آوری شد.

- ، رسول فرهادی افزود: تعدادی از بهره برداران منابع آبی استان، بدون توجه به کم آبی و بدون کسب تکلیف از شرکت آب منطقه ای با استفاده از پمپ های غیرمجاز اقدام به برداشت غیرقانونی آب در حاشیه رودخانه های استان کرده اند.

وی بیان داشت: به منظور جلوگیری از برداشت های غیر مجاز آب، گروه های گشت و بازرسی شهرستان های بویراحمد و دنا استفاده کنندگان غیرقانونی و متخلفان حاشیه رود بشار را شناسایی و پس از قطع برق پمپ های غیرمجاز و جمع آوری آن ها، متخلفان را با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی دادند.

فرهادی تصریح کرد: استفاده از شبکه های آبیاری تحت مدیریت شرکت آب منطقه ای استان ممنوع و بر اساس مصوبات شورای حفاظت، استفاده از شبکه های آبیاری در مناطق سروک، شاه قاسم، دشت روم، و شبکه امامزاده جعفر به استثنای کشت های دائم، برای آبیاری کشت های سطحی و زراعی آب بر ممنوع بوده و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

وی افزود: بر اساس مواد 18 تا 21 قانون توزیع عادلانه آب، مسئولیت نظارت بر برداشت آب از وظایف وزارت جهاد کشاورزی بوده و اعلام ممنوعیت کشت محصولات آب بر، معرفی کشت های جایگزین، برآورد خسارات عدم کشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی متخلفان برداشت غیرمجاز آب درحاشیه رود بشاربه مراجع قضایی

معرفی متخلفان برداشت غیرمجاز آب درحاشیه رود بشاربه مراجع قضایی