مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-31بين الملل

اعتراض 130 عضو النهضه تونس به الغنوشی پس از متهم کردن حزب به کوتاهی و شکست


جوانان جنبش النهضه رهبران حزبشان را به ناکامی و سهل انگاری متهم کرده و از رییس پارلمان کشورشان خواستند منافع تونس را در اولویت قرار دهد.

- جوانان جنبش النهضه رهبران حزبشان را به ناکامی و سهل انگاری متهم کرده و از رییس پارلمان کشورشان خواستند منافع تونس را در اولویت قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نسمه تی وی ، در بیانیه ای که با عنوان اصلاح مسیر از سوی جمعی از جوانان جنبش النهضه تونس منتشر شد، آنها از سران حزب خود خواستند، دفتر اجرایی حزب را به دلیل شکست تصمیماتش در رفع خواسته های مردم تونس تعطیل کنند، همچنین آنها از راشد الغنوشی، رییس پارلمان این کشور نیز خواستند منافع تونس را در اولویت قرار دهد.

این گروه از رهبری کنونی خواست دفتر اجرایی را منحل کند زیرا آن مسؤول وضعیت کنونی کشور از انزجاز اجتماعی و بحران سیاسی و اقتصادی گرفته تا کوتاهی در تحقق خواسته های ملت است این جوانان این مساله ناشی از راهکارهای شکست خورده مشارکتش در قدرت دانستند.

در بیانیه تحت عنوان تصحیح روند بیش از 130 تن از جوانان النهضه از جمله پنج نماینده و اعضای دفتر اجرایی و اعضای مجلش شورا از راشد الغنوشی خواستند منافع ملت را در نظر گرفته و برای تونس و تامین بازگشت پارلمان به روال عادی تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض 130 عضو النهضه تونس به الغنوشی پس از متهم کردن حزب به کوتاهی و شکست

اعتراض 130 عضو النهضه تونس به الغنوشی پس از متهم کردن حزب به کوتاهی و شکست