مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:052021-07-31اقتصادي

150 واحد کارگاهی در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان احداث می شود


معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از آغاز عملیات اجرایی احداث 150 واحد کارگاهی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان خبر داد و گفت: - ایسنا/خوزستان معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از آغاز عملیات اجرایی احداث 150 واحد کارگاهی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان خبر داد و گفت: کار ساخت این واحدها تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

فتحعلی محمدزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روند اجرای پروژه های زیرساختی در خوزستان رضایت بخش است و شرایط به گونه ای نیست که کمبود زیرساخت ها از فعالیت صنعتگران و تولیدکنندگان جلوگیری کند.

وی با اشاره به مبلغ قراردادهای عمرانی جاری در خوزستان افزود: مبلغ قراردادهای عمرانی جاری در خوزستان یک هزار و 620 میلیارد ریال است و برنامه ریزی برای اجرا و افزایش این میزان تا سقف 2 هزار و 500 میلیارد ریال تا پایان سال جاری در دست اقدام است.

محمدزاده عنوان کرد: در سال جاری نیز تلاش و برنامه ریزی در راستای تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی شماره 5 اهواز به ویژه راه دسترسی این شهرک ادامه خواهد داشت و قرار است سازمان متولی اجرای این پروژه نیز از راه و شهرسازی استان به شرکت شهرک های صنعتی خوزستان تغییر یابد تا شاهد تسریع در روند اجرایی شدن این پروژه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 واحد کارگاهی در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان احداث می شود

150 واحد کارگاهی در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان احداث می شود