مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:052021-07-31سياسي

هیات اندیشه ورزی در آذربایجان شرقی تاسیس می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه هیات اندیشه ورزی در این استان تاسیس می شود، گفت: اساتید حوزه و دانشگاه در این هیات حضور دارند.

- ، حجت الاسلام میکاییل اسکندری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز در خصوص ماهیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا به دستور امام راحل (ره) و با هدف ساماندهی امور تبلیغی انقلاب اسلامی تأسیس شد.

وی با اشاره به اینکه سیاست گذاری و برنامه ریزی برگزاری برنامه های مختلف ملی و مذهبی مهمترین فعالیت این شورا است، ادامه داد: ارائه الگوهای مناسب، تعمیم پیام انقلاب و زمینه سازی برای حضور مردم در کنار ایجاد بستر مناسب جهت تعمیم شعائر انقلاب از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

اسکندری سپس با بیان اینکه این شورا در بیداری اسلامی مردم منطقه نقش ویژه ای داشته است، گفت: ترویج فرهنگ انقلابی و تبلیغ آن از مهمترین رویکردهای ما است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه برنامه های ملی و مذهبی در مناسبت های مختلف به همت این شورا سیاست گذاری و اجرا می شود، افزود: هیأت اندیشه ورزی در 10 استان کشور از جمله در آذربایجان شرقی تأسیس می شود که شامل اساتید دانشگاهی و حوزوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات اندیشه ورزی در آذربایجان شرقی تاسیس می شود

هیات اندیشه ورزی در آذربایجان شرقی تاسیس می شود