مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:502021-07-31فناوري

ساخت سخت افزارهای ردیابی و مدیریت ناوگان توسط 13شرکت دانش بنیان


ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی اعلام کرد 13 شرکت تلاش کردند تا سخت افزارهای ردیابی و مدیریت ناوگان را بسازند.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری اعلام کرد با تلاش 13 شرکت دانش بنیان و خلاق، انواع سخت افزارهای موقعیت یابی و ردیابی و مدیریت ناوگان به تولید رسید و این فناوری ها بومی سازی شد.

سیستم موقعیت یابی، ردیابی و ناوبری متحرک ها از دو بخش اصلی سخت افزار و نرم افزار تشکیل می شود که با استفاده از فناوری ماهواره، سامانه موقعیت یاب جهانی و تکیه بر سیستم های اطلاعات جغرافیایی کاربردی می شوند.

این سیستم ها امکان تعیین موقعیت و ردیابی همزمان و حتی غیره مزمان اشیاء، افراد، خودروها یا هر متحرک دیگر را ممکن می کنند.

دستگاه های ردیاب و موقعیت یاب کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی دارند.

این سیستم ها در حوزه هایی چون تعیین موقعیت زندانیان ، رهگیری و ردیابی خلافکاران ، نظارت بر کودکان، سالمندان، بیماران کم توان و ناتوان ، نظارت و ردیابی خودروهای شخصی، عمومی، اداری، سازمانی، تاکسیرانی ، نظارت و مدیریت ناوگان های ترانزیت، باربری و حمل ونقل عمومی ، نظارت و مدیریت ناوگان های توزیع و تحویل کالا و نظارت و مدیریت ناوگان های امدادرسانی ( هلال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سخت افزارهای ردیابی و مدیریت ناوگان توسط 13شرکت دانش بنیان

ساخت سخت افزارهای ردیابی و مدیریت ناوگان توسط 13شرکت دانش بنیان