مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-31سياسي

عزیزی: جهاددانشگاهی اهداف بلندی را دنبال کرده است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، جهاددانشگاهی را یکی از نهادهای برآمده از متن انقلاب اسلامی دانست که طی 4 دهه فعالیت، اهداف بلند و عظیمی را دنبال کرده است.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، جهاددانشگاهی را یکی از نهادهای برآمده از متن انقلاب اسلامی دانست که طی 4 دهه فعالیت، اهداف بلند و عظیمی را دنبال کرده است.

ابراهیم عزیزی شنبه 9 مرداد در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک چهل و یکمین سال تشکیل جهاددانشگاهی، تاکید کرد: جهاددانشگاهی با رویکرد حاکم کردن روحیه و تفکر و مدیریت جهادی در دانشگاه ها و ساختار علمی و فناوری کشور ایجاد شد.

وی با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی این توان را دارد که به اهداف بلندتری دست یابد، خاطرنشان کرد: اساساً در کشوری که بر پایه یک ایدئولوژی اعتقادی و اسلامی برپا شده است، باید مدیریت درون کشور هم مبتنی بر رفتار و فرهنگ جهادی باشد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: تا زمانی که مدیریت و ساختارهای اجرایی ما بر اساس رویکرد جهادی نباشد، یقیناً نمی توانیم به همه اهداف انقلاب اسلامی دست یابیم.

عزیزی با بیان اینکه تجربه 43 ساله انقلاب اسلامی حکایت از نقش و اهمیت و جایگاه رفتار و مدیریت فرهنگ جهادی دارد، گفت: یکی از نهادهایی که در بدو انقلاب اسلامی به فرمان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: جهاددانشگاهی اهداف بلندی را دنبال کرده است

عزیزی: جهاددانشگاهی اهداف بلندی را دنبال کرده است