مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-31فناوري

چه اینترنتی برای گیمرها و استریمرها مناسب است؟


برای گیمرها و افراد فعال در زمینه استریم به خصوص در سایت های پربازدید مانند یوتیوب، پیدا کردن بهترین سرویس اینترنت، بدون قطعی و تأخیر، همراه با سرعت و کیفیت بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

- استریمینگ یا پخش زنده (جریانی)، روشی است که می توانید یک فایل چند رسانه ای مانند صدا یا تصاویر ویدئویی را بدون احتیاج به دانلود بر روی اینترنت مانند Spotify یا Apple Music، پخش کننده های ویدیویی مانند YouTube یا Netflix یا برخی از بازی ها و برنامه های آنلاین، از استریم جریانی استفاده می کنند.

در این مقاله قصد داریم میزان سرعت اینترنت مورد نیاز استریمینگ ها و گیمرها را بررسی نماییم.

  برای پخش استریم و بازی های ویدیویی آنلاین به چه سرعت اینترنتی نیاز داریم؟   استریمینگ   آپارات – یوتیوب – توییچ و فیس بوک  چهار پلتفرم برتر و پرطرفدار برای استریم کردن و کسب درآمد از طریق استریم هستند.

اینترنت نامناسب در طی استریم می تواند کیفیت استریم را تا حد زیادی کاهش دهد و موجبات نارضایتی بیننده و استریمر را فراهم آورد، به همین دلیل برای داشتن یک جریان زنده، به سرعت آپلود خوب نیاز است.

Twitch یک سرویس آنلاین برای ویدئوهای پخش زنده (Live) است و کاربران مختلف از سراسر جهان را قادر می سازد تا به صورت زنده به پخش محتوای مورد نظر خود بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه اینترنتی برای گیمرها و استریمرها مناسب است؟

چه اینترنتی برای گیمرها و استریمرها مناسب است؟