مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-31سياسي

درخواست انجمن های عکاسی برای واکسن کرونا


برخی انجمن های عکاسی با انتشار بیانیه ای برای تزریق واکسن کرونا درخواست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این بیانیه آمده است: بیش از نیم قرن است که تاریخ معاصر، شاهد حضور موثر عکاسان ایرانی در همه عرصه ها و فعالیت های سیاسی، اجتماعی، هنری، فرهنگی و نظامی در سراسر ایران است.

پیشگامی عکاسان ایران در صحنه ها و لحظات حساس تاریخ معاصر بر کسی پوشیده نیست.

عکاسان در به تصویر کشیدن بحران ها، مصائب، شادی ها، غم ها و اندوه ها، رشادت ها و از خودگذشتگی های این ملت که برای ثبت در تاریخ انجام شده است، بسیار کوشیده اند.

از سال 1398 و آغاز شیوع بیماری کوید 19 عکاسان ایرانی همواره در کنار مدافعان سلامت بوده و خطر ابتلا به این بیماری مهلک را به جان خریده اند تا وضعیت ایران و مواجهه ایرانیان را در برابر این بیماری در تاریخ معاصر با بکارگیری هوشمندانه و آگاهانه رسانه عکس، ثبت نمایند.

متأسفانه در طول این مدت هیچگونه همکاری و یا خدمات ویژه ای از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای برقراری تسهیلات لازم در جهت تزریق واکسن برای اعضای انجمن های تخصصی عکاسی ایجاد نشده و در این مدت بخشی از سرمایه های اجتماعی و فرهنگی جامعه عکاسی ایران مانند: دکتراکبر عالمی، علی اکبر آقاجری، مژگان پارسا مقام و استاد کاوه فرزانه در اثر ابتلای به این بیماری، روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست انجمن های عکاسی برای واکسن کرونا

درخواست انجمن های عکاسی برای واکسن کرونا