مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-31حوادث

تیراندازی در مراسم عروسی در کهنوج یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت


فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن منجر به فوت یک پسر بچه11ساله و مجروحیت دو تن دیگر طی یک مراسم عروسی در روستای دوچاهی شد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن منجر به فوت یک پسر بچه11ساله و مجروحیت دو تن دیگر طی یک مراسم عروسی در روستای دوچاهی شد.

سرهنگ شاهپور بهرامی امروز 9 مردادماه اظهار کرد: حوالی نیمه شب گذشته در پی اعلام یک فقره تیرانداری منجر به جرح در مراسم عروسی در روستای دوچاهی، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور و تحقیقات میدانی ماموران مشخص شد یک نفر بنا به رسم بسیار غلطی که در برخی مناطق وجود دارد با یک قبضه اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی در یک مراسم عروسی کرده که تیرها به یک پسر بچه 11 ساله، یک دختر بچه 10 ساله و یک مرد 67 ساله که در مراسم حضور داشته اند اصابت کرده است.

بهرامی با اشاره به اینکه مصدومان به بیمارستان 12 فروردین کهنوج منتقل شده اند و متاسفانه پسربچه11ساله جان خود را از دست داده و آن دو نفر هم از ناحیه دست مجروح شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با بیان اینکه تلاش پلیس جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی ادامه دارد، تصریح کرد: اساسا حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم جرم محسوب می شود اما متا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی در مراسم عروسی در کهنوج یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت

تیراندازی در مراسم عروسی در کهنوج یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت