مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:402021-07-31سياسي

مشارکت 156 نفر از لارستانی ها در نذر خون


همزمان با گرامیداشت نهم مرداد مصادف با روز انتقال خون مردم نوع دوست لارستان 70هزار و 200 سی سی خون به بیماران نیازمند اهداء کردند.

- فرماندار ویژه لارستان در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: همزمان با گرامیداشت روز انتقال خون 156 نفر از مردم لارستان، 70 هزار و 200 سی سی خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

جلیل حسنی زحمات و همدلی پرسنل مرکز انتقال خون لارستان در تأمین فرآورده های خونی ستودنی دانست و اظهار کرد: از مردم عزیز شهرستان تقاضا داریم تا با مشارکت گسترده خود در تأمین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز، بیماران نیازمند به این ماده حیاتی را یاری کنند.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد:: خون های اهدایی مردم نوع دوست لارستان به بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش پایگاه انتقال خون لارستان شامل لار، گراش، اوز، خنج، بی رم، لامرد، مهر، اشکنان، بستک و مناطقی از هرمزگان انتقال داده می شود.

حسنی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی در خصوص محل خون گیری و شیوع کرونا در این شهرستان وجود ندارد، تاکید کرد: تمامی تمهیدات لازم جهت اهدای ایمن خون اندیشیده شده است و مردم می توانند با خیال راحت مراجعه و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، خون اهدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 156 نفر از لارستانی ها در نذر خون

مشارکت 156 نفر از لارستانی ها در نذر خون