مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:102021-07-31اجتماعي

گردش مجازی داوطلبان کنکور در دانشگاه علم و صنعت


همه ساله در کشور پس اعلام اسامی پذیرفته شدگان کنکور سراسری، دانشگاه های برتر طی مراسمی به نام روزباز رشته های خود را به پذیرفته شدگان معرفی می کنند.

- همه ساله در کشور پس اعلام اسامی پذیرفته شدگان کنکور سراسری، دانشگاه های برتر طی مراسمی به نام "روزباز "رشته های خود را به پذیرفته شدگان معرفی می کنند.

در این مراسم که پس از دعوت از پذیرفته شدگان جهت حضور در دانشگاه صورت می گیرد، پذیرفته شدگان می توانند از تمامی مکان ها و امکانات دانشگاه اعم از تحصیلی، تفریحی دیدن کنند و با شرکت در کلاس هایی، با رشته های آن دانشگاه و سطح تخصص قابل تدریس در آن دانشگاه آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس شیوع بیماری کووید-19، جلوگیری از برگزاری همایش ها و تجمعات در سراسر کشور، دانشگاه علم و صنعت ایران اقدام به برگزاری مجازی مراسم روز باز دانشگاه می کند و در این راستا جهت راهنمایی آینده سازان کشور، اقدام به برگزاری مراسم روزباز و معرفی فضاها و دانشکده ها و اشخاص و رشته های تحصیلی نموده است.

در این مراسم که در تاریخ یکشنبه 10 مرداد لغایت 13 مرداد برگزار میگردد، شرکت کنندگان میتوانند با دیدن کلیپ های تهیه شده از هر دانشکده و استفاده از تورمجازی دانشگاه (http://vt.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مجازی داوطلبان کنکور در دانشگاه علم و صنعت

گردش مجازی داوطلبان کنکور در دانشگاه علم و صنعت