مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-31سياسي

توزیع بیش از 5 تن گوشت قربانی میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با عید سعید قربان 5 تن و 354 کیلوگرم گوشت نذری میان خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

-  جاسم محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد ضمن تقدیر از مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و مردم نیکوکار استان گفت: در روز عید قربان، 150 رأس دام سبک، 3 رأس دام سنگین، 260 قطعه مرغ اهدایی با رعایت پروتکل های بهداشتی ذبح و بسته بندی شد و به دست نیازمندان رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین یک هزار و 210 کیلوگرم گوشت نذری بسته بندی شده نذورات مردمی نیز با رعایت فاصله اجتماعی میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

محمدی با اشاره به مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان هم زمان با عید سعید قربان بیان کرد: سه میلیارد و 961 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان از طریق روش های پرداخت غیرحضوری، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی یک میلیارد و 969 میلیون تومان برآورد شد، خاطرنشان کرد: همچنین به نیابت از کمک های نقدی خیران دام زنده تهیه، ذبح و بسته بندی شد و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 5 تن گوشت قربانی میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش از 5 تن گوشت قربانی میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری