مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-31اقتصادي

تلاش برای آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه 44 هکتاری دولت آباد


مقدمات کار برای آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث پایانه 44 هکتاری دولت آباد فراهم شده و بزودی این پایانه استراتژیک که نقشی مهم در کاهش زمان تعمیر واگن ها و همچنین تقلیل سرفاصله زمانی حرکت قطارها در خط 6 ایفاء می کند، - مدیرعامل شرکت مترو گفت: مقدمات کار برای آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث پایانه 44 هکتاری دولت آباد فراهم شده و بزودی این پایانه استراتژیک که نقشی مهم در کاهش زمان تعمیر واگن ها و همچنین تقلیل سرفاصله زمانی حرکت قطارها در خط 6 ایفاء می کند، وارد فاز اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی امام افزود: پایانه دولت آباد به عنوان یکی از بزرگترین پایانه های تعمیراتی شبکه متروی تهران در زمینی به مساحت 44 هکتار واقع شده است.

وی افزود: ظرفیت این پایانه برای 58 رام قطار و در خط 6 متروی تهران پیش بینی شده که تمام سطوح تعمیراتی تا سطح تعمیرات سالانه در آن انجام خواهد شد.

پایانه دولت آباد با ظرفیت تعمیرات 2000 واگن در سال، امکان تعمیر اساسی قطارهای خط 6 و خطوط 7، 8، 9 را دارا است و بدین ترتیب یکی از نیازهای اساسی شبکه متروی تهران مبنی بر ایجاد محلی برای تعمیرات اساسی قطارهای مترو با ساخت آن برآورده می شود.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه افزود : فاز نخست این پایانه در زمینی به وسعت 14 هکتار و شامل ساختمان های اداری و تجهیزاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه 44 هکتاری دولت آباد

تلاش برای آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه 44 هکتاری دولت آباد