مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-31دانش

فراخوان مشترک تحقیقاتی برای محققان کشور منتشر شد


فراخوان مشترک مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور منتشر شد.

- به نقل از موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (NIMAD)، فراخوان مردادماه 1400 مشترک میان موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (NIMAD) و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) منتشر شد.

فراخوان مشترک مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (NIMAD) و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) مبتنی بر تفاهم نامه مؤسسه نیماد و صندوق به منظور توسعه همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و سایر دانشگاه ها (تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) است.

پروپوزال های ارایه شده در این فراخوان باید به طور مشترک توسط یک هیأت علمی از دانشگاه های علوم پزشکی (واجد پروفایل در سامانه اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی) و یک هیأت علمی از سایر دانشگاه ها تهیه و به طور همزمان در مهلت این فراخوان که از اول مرداد تا 20 شهریورماه است به ترتیب به سامانه مدیریت طرح های تحقیقاتی موسسه نیماد و سامانه مدیریت طرح های تحقیقاتی صندوق ارسال شود.

سقف حمایت هر یک از این دو نهاد از پروپوزال های مصوب 3 میلیارد ریال (300 میلیون تومان) (هر کدام) و مجموع 6 میلیارد ریال (600 میلیون تومان) است و در مجموع 20 پروپوزال مورد پذیرش و حمایت قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مشترک تحقیقاتی برای محققان کشور منتشر شد

فراخوان مشترک تحقیقاتی برای محققان کشور منتشر شد