مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-31دانش

استارت آپهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال شناسایی می شوند


استارت آپهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری، شناسایی می شوند و مراحل رشد خود را طی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال از ایجاد بستری برای فعالیت استارت آپ های فعال حوزه اقتصاد دیجیتال در راستای توسعه فناوری های نوین خبر داد.

استارت آپ های فعالی که در مراحل اولیه رشد قرار دارند با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسط مرکز نوآوری فینوداد در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر، شناسایی می شوند.

این فراخوان مربوط به مجموعه های فعال حوزه فین تک، بانکداری باز، پردازش ابری، اینترنت اشیا، بلاکچین، هوش مصنوعی، بانکداری دیجیتال، کلان داده، رباتیک و سایر حوزه های مرتبط با فین تک و بانکداری است.

قرار است بستری فراهم شود تا استارت آپ ها، منتورها و مشاوران، شرکت های بزرگ و متخصص ملی و بین المللی و سرمایه گذاران خرد گرد هم آیند و با مشارکت و هم افزایی در این اکوسیستم در جهت رشد و توسعه کسب و کار استارت آپ ها و همچنین توسعه فناوری های نوین و به روز دنیا گام های بلندی بردارند.

این مرکز نوآوری مستقر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر یک ساختار منسجم و مشخص در جهت حمایت و توسعه کارآفرینی نوآورانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت آپهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال شناسایی می شوند

استارت آپهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال شناسایی می شوند