مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-31دانش

چین ماهواره دیگری برای دیدبانی زمین پرتاب کرد


این ماهواره توسط شرکت ایراسپیس دونگ فانگ هونگ (Aerospace Dongfanghong) که شرکت تابعه آکادمی فناوری فضایی چین است، توسعه یافته و برای انجام آزمایشات علمی، - این ماهواره توسط شرکت ایراسپیس دونگ فانگ هونگ (Aerospace Dongfanghong) که شرکت تابعه آکادمی فناوری فضایی چین است، توسعه یافته و برای انجام آزمایشات علمی، بررسی منابع زمین و نقشه برداری زمین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شرکت علوم فضایی و فناوری چین اعلام کرد این کشور یک ماهواره دیدبانی زمین موسوم به Tianhui 1-04 را پنج شنبه 29 ژوییه از مرکز پرتاب ماهواره جیوچوان در شمال غربی بیابان گبی پرتاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از چاینادیلی، این شرکت فضایی دولتی اعلام کرد ماهواره Tianhui 1-04 سوار بر موشک لانگ مارچ 2D ساعت 12:01 بعد از ظهر به وقت محلی روز پنجشنبه پرتاب شد و این سیصد و هشتادو یکمین پرتاب موشک سری لانگ مارچ بود.

این ماهواره توسط شرکت ایراسپیس دونگ فانگ هونگ (Aerospace Dongfanghong) که شرکت تابعه آکادمی فناوری فضایی چین است، توسعه یافته و برای انجام آزمایشات علمی، بررسی منابع زمین و نقشه برداری زمین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اولین ماهواره از مجموعه Tianhui 1 ، ماهواره Tianhui 1-01 بود که در ماه اوت سال 2010 به فضا پرتاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین ماهواره دیگری برای دیدبانی زمین پرتاب کرد

چین ماهواره دیگری برای دیدبانی زمین پرتاب کرد