مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-31دانش

راه اندازی سامانه کارآموزی و شبکه اشتغال دانش آموختگان دانشگاه شیراز


مدیر امور فناوری و طرح های کاربردی دانشگاه شیراز گفت: سامانه کارآموزی و شبکه دانش آموختگان، ویژه ی دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه، راه اندازی شد.

- ایسنا/فارس مدیر امور فناوری و طرح های کاربردی دانشگاه شیراز گفت: سامانه کارآموزی و شبکه دانش آموختگان، ویژه ی دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه، راه اندازی شد.

افضلی شنبه 9 مرداد به خبرنگاران گفت: سامانه دانش آموختگان از سامانه های پورتال جامعی هست که یکی از شرکت های خصوصی بین المللی برای تعدادی از دانشگاه های بزرگ کشور طراحی و اجرا کرده و از نظر مالی، ازسوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت می شود.

وی افزود: مخاطبان سامانه نام برده، دانش آموختگان دانشگاه شیراز هستند؛ بدین ترتیب که داده های ورودی، از سمت دانشگاه شیراز به این سیستم و سامانه وارد شده است و دانش آموختگانی که عضو این سامانه می شوند، اطلاعاتشان از سمت سامانه تأیید می شود و مشخص است که به طور قطع از دانش آموختگان دانشگاه شیراز هستند.

مدیر امور فناوری و طرح های کاربردی دانشگاه شیراز افزود: دانش آموختگان از طریق این سامانه یکدیگر را پیدا می کنند و دانشگاه هم می تواند از خروجی های خاص خود برخی اطلاعات لازم را نیز به دست بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه کارآموزی و شبکه اشتغال دانش آموختگان دانشگاه شیراز

راه اندازی سامانه کارآموزی و شبکه اشتغال دانش آموختگان دانشگاه شیراز