مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-31سياسي

بوشهر/ ابراز نگرانی فعالان اجتماعی گناوه از ساحل خواری


در پایان این بیانیه از دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان خواسته شده همچون گذشته برای صیانت از حقوق شهروندان در ارتباط با وضعیت پیش آمده اقدام کند.

- در پایان این بیانیه از دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان خواسته شده همچون گذشته برای صیانت از حقوق شهروندان در ارتباط با وضعیت پیش آمده اقدام کند.

شماری از فعالان اجتماعی و دوستدار محیط زیست گناوه در استان بوشهر از روند ساحل خواری در این بندر ابراز نگرانی کردند و در بیانیه ای از دادستان این شهرستان خواستار ورود به این امر مهم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در ابتدای این بیانیه که در فضای مجازی منتشر شده، آمده است: رویه زمین خواری، دریاخواری ، دره خواری و ساحل خواری در شهرگناوه به وفور به چشم می خورد و اعتراض عمومی شهروندان را در پی داشته است.

در این بیانیه اضافه شده است: به تازگی جانمایی طرح های غیراصولی در ساحل بکر گناوه که هر گردشگری را به خود مجذوب می کند یکی پس ازدیگری این نقطه زیبا و دریای نیلگون را از بین برده و چشم انداز زیبای خدادادی را به سوی نابودی کشانده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: از قرار معلوم چنین طرح هایی علاوه بر اینکه فاقد مجوزهای لازم است، فاصله قانونی آن باحریم دریا رعایت نشده است که می تواند پایه گذار یک بدعت غیرقانونی شود و چنانچه ادامه یابد، زمان چندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر/ ابراز نگرانی فعالان اجتماعی گناوه از ساحل خواری

بوشهر/ ابراز نگرانی فعالان اجتماعی گناوه از ساحل خواری