مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-31دانش

قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم را به عنوان قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

- به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم را به عنوان قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم آمده است: بنا به پیشنهاد معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود ضمن هماهنگی کامل با معاون مربوطه و بهره گیری از ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه، به ویژه تعامل و همفکری با مدیران کل معاونت یاد شده در ایفای وظایف و اختیارات محوله اهتمام کنید.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز را در کارنامه اجرایی خود دارد.

دکتر طهرانچی همچنین طی نامه ای جداگانه از زحمات و تلاش های دکتر مجید شمس قائم مقام سابق معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد