مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-31اجتماعي

پیش بینی بارش باران در 11 استان کشور


کارشناس سازمان هواشناسی از بارش رگباری باران در 11 استان کشور طی 3 روز آینده و خیزش گرد و خاک در 4 استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: طی 3 روز آینده برای استان های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان های شرقی و غربی، قزوین، زنجان، کردستان و ارتفاعات استان های تهران، البرز و سمنان رگبار، رعدوبرق وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در مناطق جنوبی سیستان وبلوچستان، جنوب کرمان و بخش هایی از استان های هرمزگان و فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب بارش های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد و در مناطق مستعد با خیزش گردوخاک مواجه هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سه شنبه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و همچنین چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده باران رخ می دهد، افزود: تا اواسط هفته برای نیمه شمالی کشور روند افزایشی دما پیش بینی می شود که این افزایش دما در شمال شرق، شمال شرق و سواحل دریای خزر بین 6 تا 11 درجه است.

رفیعی با اشاره به اینکه طی 5 روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی پدیده غالب وزش باد شدید و خیزش گردوخاک است، اظهار کرد: آب های دریای عمان و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش باران در 11 استان کشور

پیش بینی بارش باران در 11 استان کشور