مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-31حوادث

توصیه های پلیس بافق برای مقابله با اعتیاد فرزندان


فرمانده انتظامی شهرستان بافق از خانواده ها خواست تا جهت پیشگیری از هر نوع اعتیاد فرزندانشان اعم از مواد مخدر تا بازی های رایانه ای، مهارتهای آن ها را افزایش دهند.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی شهرستان بافق از خانواده ها خواست تا جهت پیشگیری از هر نوع اعتیاد فرزندانشان اعم از مواد مخدر تا بازی های رایانه ای، مهارتهای آن ها را افزایش دهند.

سرهنگ شهرام طولابی نژاد با هشدار به خانواده ها در مورد هر نوع اعتیاد، گفت: خانواده ها درباره مواد اعتیادآور اطلاعات کافی کسب کنند و مهارت های فرزندان خود را افزایش دهند و با توجه به افزایش اوقات فراغت فرزندانشان، جهت جلوگیری از اعتیاد به فضای مجازی و بازی های رایانه ای، از تجهیزات هوشمند محدود کننده استفاده کنند.

وی افزود: خانواده ها باید فضایی ایجاد کنند که فرزندان در آن احساس آرامش نمایند و شرایطی ایجاد کنند که فرزندان، آنها را محرم اسرار خود بدانند.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم گیری و از بین بردن افسردگی و کمرویی فرزندان، آن ها را در برابر شرایط آسیب زا مقاوم سازید و راه مقاومت و پایداری در برابر فشار همسالان برای مصرف موادمخدر را به فرزندانتان بیاموزید تا از نه گفتن به آنها نترسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس بافق برای مقابله با اعتیاد فرزندان

توصیه های پلیس بافق برای مقابله با اعتیاد فرزندان