مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-30اجتماعي

یک سال زندان، جریمه مخدوش کردن پلاک خودرو است


جانشین فرمانده انتظامی استان به ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی در طرح محدودیت های کرونایی در استان اشاره کرد و گفت: مخدوش کردن پلاک ها و دستکاری در ارقام پلاک خودرو براساس قانون از6 ماه تا یک سال زندانی دارد.

- ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به موج جدید کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی به منظور پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد و این مصوبات با اعمال محدودیت های ترافیکی در حال اجراست.

 وی درخصوص ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز کرونایی افزود: با ورود به موج پنجم کرونا و اینکه بیشتر شهرهای استان وارد وضعیت قرمز کرونایی شدند، پلیس استان این محدودیت های ترافیکی را در محورهای مواصلاتی استان به مرحله اجرا گذاشته است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ورود به شهرهای نارنجی مشمول 500 هزار تومان جریمه و ورود به شهرهای قرمز کرونایی مشمول یک میلیون تومان جریمه می شود، افزود: ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها از ساعت 10 شب تا سه بامداد همچنان ادامه دارد.

خانی پور با اشاره به اینکه دوربین های مکانیزه و مرکز کنترل ترافیک راهور و پلیس راه فعال هستند، ادامه داد: مخدوش کردن پلاک ها و دستکاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سال زندان، جریمه مخدوش کردن پلاک خودرو است

یک سال زندان، جریمه مخدوش کردن پلاک خودرو است