مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:402021-07-30پزشكي

مادر باردار دیشموکی از مرگ نجات یافت


رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: مادر 29 ساله دیشموکی با اعزام به موقع به بیمارستان دهدشت و انجام مراقبت های خاص از مرگ نجات یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، مادر باردار 29 ساله دیشموکی با اعزام به بیمارستان دهدشت از مرگ نجات یافت.

رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این باره گفت: این مادر جوان که هفته 39 سومین بارداری را سپری می کرد در مرکز تسهیلات زایمانی دیشموک بستری شده بود که با توجه به عدم پیشرفت و عدم پایین آمدن استیشن جنین، بیمار به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت اعزام شد.

محمدطاهر طیب زادگان اظهار داشت:  با اشاره به اینکه در طول مسیر اعزام و در نزدیکی درمانگاه قلعه رییسی کیسه آب بیمار پاره شد، افزود: مامای همراه، بیمار را به تسهیلات زایمانی قلعه رییسی منتقل نموده که در آنجا متوجه پرولابس بند ناف شده و سریعا اقدامات درمانی صورت گرفت.

وی ادامه داد: مادر با همراهی دو مامای مراکز دیشموک و قلعه رییسی به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اعزام شدند و در تمام طول راه مراقبت های لازم جهت جنین و مادر توسط دو ماما صورت گرفت.

این مسؤول گفت: با توجه به اینکه در موار پرولابس بند ناف جهت زنده ماندن جنین، باید سریعا مادر به اتاق عمل منتقل شود بیمار توسط متخصص زنان سزارین شده و حال عمومی مادر و نوزاد خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر باردار دیشموکی از مرگ نجات یافت

مادر باردار دیشموکی از مرگ نجات یافت