مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:352021-07-30سياسي

عملکرد جهادی در نام جهاددانشگاهی هویدا است


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه و عملکرد جهادی در نام جهاددانشگاهی مشهود است.

- /جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت: عملکرد جهادی در نام جهاددانشگاهی هویدا است ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه و عملکرد جهادی در نام جهاددانشگاهی مشهود است.

حجت الاسلام مهدی باقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از نهادهای ارزشمند و تاثیرگذاری است که هم در بدو شکل گیری نظام جمهوری اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس منشا خیر و برکت بوده است.

وی عنوان کرد: جهاددانشگاهی در کنار سایر مراکز آموزشی، رابط بین دانشجویان، اساتید و جامعه بوده و خدمات جهادی به مردم ارائه می دهد.

همچنین فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناورانه خوبی را در طول این سال ها از این نهاد شاهد بودیم که در استان زنجان نیز برکات فراوانی داشته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان طور که از نام جهاددانشگاهی پیدا است، نگاه و عملکرد جهادی در این مجموعه حاکم بوده و اگر بخواهیم از نهادهای غیردولتی، مجموعه ای با یک مدیریت کارآمد را نام ببریم، عنوان جهاددانشگاهی بدون بهره مندی مستقیم از بودجه های دولتی، در آن می درخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد جهادی در نام جهاددانشگاهی هویدا است

عملکرد جهادی در نام جهاددانشگاهی هویدا است