مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:302021-07-30دانش

جهاد دانشگاهی پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ


رییس موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان گفت: جهاد دانشگاهی، پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ با تعامل سازنده در عرصه های مختلف است.

- ایسنا/اصفهان رییس موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان گفت: جهاد دانشگاهی، پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ با تعامل سازنده در عرصه های مختلف است.

وحید جوانبخت در گفت و گو با ایسنا درباره خدمات جهاد دانشگاهی در چهار دهه گذشته، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی با هویت اسلامی، برخوردار از منابع انسانی متعهد و کارآمد و پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ با تعامل سازنده در عرصه های مختلف است.

وی افزود: در سال های بعد از تشکیل این نهاد، با تاکید بر انجام فعالیت های فرهنگی و تحقیقاتی به منظور اسلامی شدن دانشگاه ها، ایجاد و گسترش تشکیلات آموزشی براساس قوانین و مقررات آموزش عالی جزء وظایف این نهاد قرار گرفت و در این راستا و به منظور تحقق بخشیدن به این وظیفه، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی جهاددانشگاهی تأسیس شدند.

جوانبخت در توضیح شکل گیری مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان، گفت: این مرکز نیز باتوجه به مجموعه تجارب و پتانسیل های موجود در سال 1372 مجوز وزارت علوم را دریافت کرد و اولین موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی در سطح استان شد که با بهره مندی از فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ

جهاد دانشگاهی پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ