مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 01:352021-07-30سياسي

تبعات گرانی های روزهای آخر دولت دوازدهم برای دولت آینده می ماند


تبعات گرانی های اخیر اجناس و کالاها قطعاً برای دولت آینده می ماند و این موضوع می تواند مشکلات و سختی هایی را برای آیت الله رییسی و اعضای کابینه اش به وجود آورد.

- علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به گرانی های اخیر کالاهای اساسی اظهار داشت: متأسفانه گرانی های اخیر مشکوک است و دولت بازار را رها کرده و عملاً نظارتی وجود ندارد ضمن اینکه شاهد عدم برنامه ریزی دولت برای کنترل قیمت های اجناس و کالاهای اساسی هستیم.

وی افزود: هم اکنون ما شاهد قیمت های متفاوت روزانه و حتی گران شدن کالاها به صورت ساعتی هستیم در حالیکه اسفند سال 99 و قبل از عید نوروز، رییس جمهور به صراحت اعلام کرده بود که اگر چیزی می خواست گران شود تا حالا شده  است لذا دستور دادم تا پایان فعالیت دولت و چند ماه عمر این دولت چیزی گران نشود، اما از فردای همان روز بعد از سخنان روحانی تا به امروز اجناس و ارزاق عمومی بارها گران شده و دولت هم هیچ واکنشی را نشان نداده است و نظارت و ساماندهی هم در ا ین  مورد وجود ندارد.

حدادی گفت: تبعات گرانی های اخیر قطعاً برای دولت آینده و وزارتخانه ها است و به نظر می رسد که این موضوع می تواند مشکلات و سختی هایی را برای آیت الله رییسی و اعضای کابینه اش به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات گرانی های روزهای آخر دولت دوازدهم برای دولت آینده می ماند

تبعات گرانی های روزهای آخر دولت دوازدهم برای دولت آینده می ماند