مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 20:252021-07-30اقتصادي

ده فرمان آیت الله در نخستین روز ریاست جمهوری


دور از انتظار نیست آیت الله رییسی در اولین روز پس از تحلیف، چند فرمان اجرایی مهم در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی صادر کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، صالح اسکندری طی یادداشتی نوشت: خاطرم هست جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، دقایقی پس از مراسم تحلیف خود با امضای چندین فرمان اجرایی در کاخ سفید، میراث سیاسی دونالد ترامپ، همتای پیشین خود را به چالش کشید.

دور از انتظار نیست آیت الله رییسی در اولین روز پس از تحلیف، چند فرمان اجرایی مهم در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی صادر کند و ضمن به چالش کشیدن میراث سیاسی دولت روحانی، مردم را به آغاز تغییرات مثبت در زندگی و کسب و کارشان امیدوار نماید.

ده فرمان پیشنهادی ذیل، صرفاً ایده هایی مبتنی بر برنامه های اعلامی رییس جمهور سیزدهم مبتنی بر دو اولویت اساسی معیشت مردم و مقابله با کروناست که می تواند ضمن احیای سرمایه اجتماعی امید را در دل مردم زنده کند؛ 1- فرمان آغاز ساخت یک میلیون مسکن ارزان قیمت برای سال 1400 بدون احتساب قیمت زمین و ثبت نام از متقاضیان با اصلاح ایراداتی که در پروژه مسکن مهر وجود داشت.

کلان پروژه ای که در دولت روحانی مزخرف خوانده شد و تبعات آن کمبود میلیون ها واحد مسکونی و افزایش بی سابقه قیمت مسکن در یکی دو سال اخیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده فرمان آیت الله در نخستین روز ریاست جمهوری

ده فرمان آیت الله در نخستین روز ریاست جمهوری