مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 20:002021-07-30بين الملل

اتحادیه جهانی کشتی: 21 ساله های ایران و آمریکا به دنبال غول کشی در المپیک!


اتحادیه جهانی کشتی از امیرحسین زارع و گیبل استیونسون آمریکایی به عنوان دو خطر جدی برای طاها آکگل و گنو پتریاشویلی در المپیک توکیو نام برد.

- اتحادیه جهانی کشتی: 21 ساله های ایران و آمریکا به دنبال غول کشی در المپیک! اتحادیه جهانی کشتی از امیرحسین زارع و گیبل استیونسون آمریکایی به عنوان دو خطر جدی برای طاها آکگل و گنو پتریاشویلی در المپیک توکیو نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه جهانی کشتی با انتشار اسامی 16 آزادکار سنگین وزن المپیک توکیو، از طاها اکگل ترک و گنو پرتیاشویلی گرجستانی به عنوان دو مدعی کهنه کار این رقابت ها که صاحب عناوین جهانی و المپیک هستند، نام برد و تصریح کرد: امیرحسین زارع از ایران و گیبل استیونسون از آمریکا دو ستاره 21 ساله کشتی جهان هستند که می خواهند معادلات این وزن را در توکیو بر هم بزنند و خود را به عنوان برترین سنگین وزن های المپیک معرفی کنند.

اتحادیه جهانی کشتی در ادامه عنوان کرد: استیونسون آمریکایی هنوز با بزرگان سنگین وزن جهان مبارزه ای نداشته اما امیرحسین زارع اواخر سال 2019 در رقابت های لیگ ایران در حالیکه 11 بر 2 مقابل پتریاشویلی عقب بود، 13 امتیاز پی در پی گرفت تا با نتیجه خیره کننده 15 بر 11 پیروز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه جهانی کشتی: 21 ساله های ایران و آمریکا به دنبال غول کشی در المپیک!

اتحادیه جهانی کشتی: 21 ساله های ایران و آمریکا به دنبال غول کشی در المپیک!