مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 19:202021-07-30سياسي

تبریک دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به مناسبت آزادی شیخ زکزاکی


­دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با ارسال پیامی به حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم زکزاکی» مؤسس جنبش اسلامی نیجریه، آزادی وی را تبریک گفت.

- به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی اهل بیت، متن کامل پیام دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به شیخ زکزاکی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابراهیم زکزاکی دام عزه العالی سلام علیکم خبر آزادی آن جناب و همسر مکرّمه از زندان، شادی ما و همه مسلمانان آزاده را در روز عید سعید غدیر مضاعف کرد.

حبس غیر قانونی شما در ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) در ماه صفر آغاز شد و در ایام شادی خاندان پیامبر (ص) به پایان رسید؛ و این، تقارن الهام بخشی برای ماست.

در طول این شش سال، مجمع جهانی اهل بیت (ع) تلاش های حقوقی، سیاسی، تبلیغی، رسانه ای و حقوق بشریِ فراوانی برای دفاع از حضرتعالی و شیعیان مظلوم نیجریه انجام داد؛ چراکه شما نماد صلح، قانونمداری و قانون ، پیام آور همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و همواره مدافع حقوق و آزادی های انسانی بوده و هستید.

اکنون نیز بر خود لازم می دانم که از طرف اعضای مجمع در سراسر جهان، مراتب سپاسگزاری خود را تقدیم نمایم به: فعالان و سازمان های حقوق بشری حامی شما، تیم وکلای مدافع، قضاتی که در دو دادگاه حکم عادلانه بر بی گناهی شما دادند، و از همه مهمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به مناسبت آزادی شیخ زکزاکی

تبریک دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به مناسبت آزادی شیخ زکزاکی