مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 17:202021-07-30سياسي

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: تصمیم برای فیلترینگ اینستاگرام، واتساپ و گوگل دروغ است


در جلسه روز چهارشنبه گذشته مجلس، هیچ ماده، تبصره و بند تصویب نشد بلکه قرار شد طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در قالب یک کمیسیون و با حضور نهادهای دیگر به کار خود ادامه دهد.

- در جلسه روز چهارشنبه گذشته مجلس، هیچ ماده، تبصره و بند تصویب نشد بلکه قرار شد طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در قالب یک کمیسیون و با حضور نهادهای دیگر به کار خود ادامه دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم گیری برای فیلترینگ اینستاگرام، واتساپ و گوگل و یا هر نمونه خارجی دیگر دروغ است و به هیچ عنوان هم در دستور کار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین میرزایی، شامگاه جمعه در نشست آنلاین (بر خط) طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی افزود: فیلترینگ اینترنت و پیام رسان های مختلف، اینترنت و به طور کلی فضای مجازی در دستور کار مجلس نبوده است و نخواهد بود و همه موارد مطرح شده روزهای گذشته در این زمینه دروغ است و به صورت ناجوانمردانه از سوی برخی افراد بیان شد.

وی با بیان اینکه قرار است مجلس در قالب طرح صیانت از حقوق کاربران برای توسعه فضای مجازی و حمایت از نمونه های داخلی گام بردارد خاطرنشان کرد: ما به هیچ عنوان به دنبال مسدودسازی پیام رسان های خارجی نیستیم و همه مردم باید به صورت آزادانه پیام رسان های خود را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: تصمیم برای فیلترینگ اینستاگرام، واتساپ و گوگل دروغ است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: تصمیم برای فیلترینگ اینستاگرام، واتساپ و گوگل دروغ است