مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 17:202021-07-30سياسي

فریدون عباسی: از طریق اینترنت جهانی برخی از کارهای علمی ما را محدود کرده اند


عباسی دوانی نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس گفت: از طریق همین ارتباطات و اینترنت جهانی برخی از کارهای علمی ما را محدود کرده اند، دشمن ما را رصد و از جامعه ما جاسوسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از فارس، نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس برای ارجاع طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به کمیسیون ویژه رای گیری شده است.

فریدون عباسی دوانی امروز صبح در نشست خبری با اصحاب رسانه به شفافیت طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی پرداخت و گفت: رای گیری در صحن مجلس برای ارجاع این طرح به کمیسیون ویژه بود نه تصویب این طرح.

وی اظهار کرد: این طرح از کمیسیون فرهنگی به مجلس شورای اسلامی آمده است و رییس کمیسیون فرهنگی و اعضای کمیسیون صنایع درمورد این طرح در مجلس نکاتی را ارائه داده اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: به پیشنهاد نمایندگان و با توجه به وضعیت کنونی در مناطق مختلف کشور و مسائلی که باید هرچه سریعتر در صحن مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد با رای اکثریت نمایندگان تحلیل و بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی به کمیسیون ویژه واگذار شد.

عباسی دوانی ادامه داد: برای این طرح نیز مانند برجام کمیسیون ویژه ای باحضور چندتن از نمایندگان تشکیل می شود و تحلیل و بررسی بطن این طرح بر عهده اعضای این کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریدون عباسی: از طریق اینترنت جهانی برخی از کارهای علمی ما را محدود کرده اند

فریدون عباسی: از طریق اینترنت جهانی برخی از کارهای علمی ما را محدود کرده اند